Systém kvality služieb po odchode návštevníka zistí jeho spokojnosť. Záznam je tvorený z možnosti ohodnotiť miesto a služby hviezdičkami a textom. Pomocou systému zistíte, ktoré miesta sú najlepšie, môžete ich odmeniť, prípadne topovať na Vašich prezentáciach. Zároveň zistíte aj to, na ktorých miestach je potrebné zvýšiť kvalitu.
Návštevník vidí tie najlepšie hodnotené miesta na webe a v mobilnej aplikácií, čo mu môže pomôcť pri rozhodovaní sa pre plánovanie svojho výletu. Zároveň vie miesta, ktoré navštívil aj sám ohodnotiť.
Získajte prehľad o miestach, ktoré sú na Vašom území. Na základe dát budete mať prehľad o kvalite poskytovaných služieb v rôznych odvetviach cestovného ruchu. Najlepšie hodnotené prevádzky máte možnosť odmeniť, a naopak, horšie hodnoteným máte možnosť podať pomocnú ruku.
Subjekt vidí svoje hodnotenia a môže sa na základe nich aj sám zlepšovať. Už len samotná možnosť hodnotiť zvyšuje kvalitu, pretože personál prevádzok sa snaží oveľa viac, keďže vedia, že ich bude môcť návštevník ohodnotiť.
V prípade doplnenia systému o webového „Lovca zážitkov“, alebo plánovač, prípadne mobilnú aplikáciu sa pozitívne hodnotenia zobrazujú priamo na týchto platformách.
Riadiaci softvér je platformou, ktorá je vytvorená z modulov s rôznymi užívateľskými právami, ktoré sú medzi sebou prepojené v centrálnom systéme dát cestovného ruchu s API riešením na prepojenie s tretími stranami.
Sledovanie kvality služieb je súčasť systémového riešenia rezervačného systému. V systéme sa nastavia otázky pre návštevníka a sledujú sa hodnotenia.